Service starts with you and Lab Services

Geschreven door Bart GoordenService Engineer

Breda, 22 mei 2023
Het belangrijkste aspect van onze systemen is dat ze stuk voor stuk zeer gebruiksvriendelijk zijn. In de ontwikkelfase hebben we veel aandacht besteed aan de gebruikersinterface en het ontwerp om de drempel voor de gebruiker zo laag mogelijk te maken. We zijn trots op het feit dat onze PlateButler software zeer gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en veilig is en ontvangen dan ook zeer positieve feedback met betrekking tot het intuïtieve design en gebruiksgemak van onze systemen. 

Een benadering die we aanbevelen bij het gebruik van onze systemen is om het zelf te verkennen. Wij zijn namelijk van mening dat experimenteren de sleutel is tot het optimaliseren van systeemprestaties. Onze automatische systemen zijn juist ontworpen om kennis mee te maken, om robuust en veerkrachtig te zijn, waardoor fouten gemakkelijk herstelt een doorgestart kunnen worden. Door zelf met het systeem aan de slag te gaan en verschillende functionaliteiten uit te proberen, kunnen gebruikers het systeem eigen maken door instellingen aan te passen en processen af ​​te stemmen op specifieke wensen en behoeften. 

Maar stel je komt er zelf niet uit? Dan staan onze experts van Lab Services altijd voor je klaar om je bij elke stap te ondersteunen. Onze serviceafdeling helpt je graag verder om eventuele vragen of problemen via e-mail of telefoon te beantwoorden en biedt snelle en uitgebreide hulp. Onze experts kunnen gebruikers door de werking van het systeem leiden, problemen oplossen en training geven om het de gebruiker zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Wij van Lab Services begrijpen dat er ook gebruikers zijn die de voorkeur geven aan een algehele ontzorging van het proces. Het experimenteren en leren kennen van de systemen kan namelijk wat tijd in beslag nemen, en wij zijn ook meer dan blij om hierbij ondersteuning te bieden en u te helpen met het optimaliseren van de systeemprestaties. 

Wij kunnen het gehele proces verzorgen van ontwerp tot installatie tot onderhoud. Voor het onderhoud van de systemen bieden we bedrijven wereldwijd uitgebreide onderhoudscontracten op maat aan om in specifieke behoeften te voldoen. Gebruikers kunnen kiezen uit het Full Service PM contract of het Basic Service PM contract, afhankelijk van hun vereisten. Deze contracten kunnen 1 of 2 jaarlijkse onderhoudsbezoeken omvatten en gebruikers kunnen responstijden van 24, 48 of 72 uur selecteren. Met een Full Service PM contract kunnen gebruikers er gerust op zijn dat alle aspecten van het systeemonderhoud, inclusief de aanschaf van onderdelen, planning van preventief en correctief onderhoud met third-parties, worden geregeld. Wij zullen altijd voor u klaar staan, waar en wanneer dan ook. Als resultaat hoeven uw systemen niet of nauwelijks stil te staan.  

Kortom, het Lab Services’ team staat voor u klaar voor het bieden van ondersteuning en expertise om de systeemprestaties te optimaliseren. We moedigen gebruikers aan om met onze systemen te experimenteren, wetende dat onze robuuste en veerkrachtige technologie fouten kan opvangen en dat het uitproberen van functionaliteiten juist kan leiden tot afgestemde processen die u voorzien in uw wensen en behoeften. Voor degenen die extra hulp nodig hebben/willen, is onze serviceafdeling direct beschikbaar en bieden we uitgebreide, wereldwijde onderhoudscontracten om aan uiteenlopende behoeften te voldoen. Ons team staat klaar om het gehele ontwerp, installatie en onderhoudsproces voor onze gewaardeerde klanten te vergemakkelijken.