Service en support

Wij zijn ervan overtuigd dat het leveren van hoogstaande producten alleen waardevol is als de service van gelijk niveau is. Ons specialistisch team staat voor u klaar. Wij lossen elke uitdaging nauwkeurig én snel op. En geven op al uw vragen zorgvuldig antwoord. Want wij begrijpen dat uw laboratorium elke minuut in perfecte staat moet zijn. Dus daar zorgen wij voor. Service en ondersteuning zijn tenslotte de oorsprong van ons succes.

Met een helder Lab Services Service Contract wordt de levensduur en de productiviteit van uw instrument vergroot. Ieder contract garandeert de topconditie van uw apparatuur. Of u nu een Full Service Contract of een Preventief Onderhoudscontract tekent.

full service contract

Nooit meer onverwachte kosten

Dit contract is een uitbreiding van het eerste garantiejaar. Hiermee krijgt u nooit meer met onverwachte kosten te maken. Een full-service contract, inclusief onderdelen, ad hoc diensten, preventief onderhoud en 24 uurs responstijd.

vraag meer informatie aan
preventief onderhoudscontract

Vermindert de kans op tussentijdse reparaties

Afhankelijk van uw systeem of instrument, zal dit worden onderworpen aan standaardtests en controles van de minimum eisen. Dit preventief onderhoud vermindert de kans op tussentijdse reparaties. Mocht zich toch een onvoorzien probleem voordoen, dan garanderen wij een responstijd van 48 uur.

vraag meer informatie aan

Heeft u onze hulp nodig?

Heeft u een vraag, of een uitdaging die u zelf niet kunt oplossen? Neemt dan gerust contact met ons op. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk met een antwoord of oplossing te komen. Lukt dit niet binnen één werkdag, dan krijgt u sowieso te horen wanneer wij uw vraag wel kunnen beantwoorden.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

+31 (0)76 5310420

Kunt u niet wachten, omdat uw vraag heel dringend is, bel dan naar het bovenstaande nummer.

N.B. Storingen kunt u tijdens kantooruren het beste telefonisch doorgeven.